Gužve u glavnom gradu česta su pojava, posebno u jutarnjim i poslijepodnevnim satima. Međutim, ono što predstavlja najveći problem jeste nepostojanje zelenog vala na nekoliko raskrsnica, pa tako vožnja od Ilidže do Baščaršije traje i više od sata.
Redakciji „Dnevnog avaza“ javili su se građani koji se žale kako nema zelenog vala kroz grad te semafori u pojedinim dijelovima grada ne rade. Tragom te informacije kontaktirali smo Direkciju za puteve KS.
Građevinski radovi
Iz Direkcije za puteve KS kazali su za „Avaz“ kako nisu detektirane bilo kakve anomalije – nedostaci u radu svjetlosne saobraćajne signalizacije i zelenog vala.
– Ono što je trenutno i što je uvijek bio problem jeste nepostojanje zelenog vala na nekoliko glavnih raskrsnica, stoga se na istim uvijek nakupljaju vozila. Druga stvar jeste što se trenutno u gradu na dosta različitih lokacija izvode građevinski radovi na saobraćajnicama, što isto uvjetuje nakupljanje vozila i prebacivanje vozila na druge saobraćajnice koje nemaju dovoljan kapacitet za takav broj vozila – kazali su nam iz Direkcije za puteve KS.
Istakli su kako ekipe za održavanje signalizacije svakodnevno otklanjanju kvarove koji se pojave – trenutno mijenjaju pregorjele sijalice koje su detektirane da su neispravne.
Problem gužvi
Iz Direkcije naglašavaju da je trenutno u toku početna faza uspostave Adaptivnog upravljanja semaforskim sistemom.
Ovaj projekt bi značajno trebao da riješi problem s kojim se sreću svi građani glavnog grada BiH koji putuju u jutarnjim i popodnevnim satima svojim automobilima ili javnim prijevozom.
– Uskoro će se započeti s radovima na raskrsnicama, tj. instalacijom nove opreme. Sistem će nakon cjelokupne implementacije pružiti 24h nadzor saobraćaja iz centra za upravljanje, automatsko podešavanje zelenog vala u zavisnosti od broja vozila te mogućnost raznih intervencija u cilju postizanja bolje protočnosti u saobraćaju – ističu iz Direkcije za puteve.
Prednost tramvajima
Vrijednost ovog projekta je procijenjena na sedam miliona eura, a protočnost vozila na dionici od grada do Ilidže ubrzat će se za 30 posto. Ostaje nam da vidimo kada će to Sarajevo dobiti ovaj sistem čiji je tender raspisan još prije dvije godine.
– Ono što će biti glavni benefit ovog sistema jeste davanje prioriteta tramvajima, pa ukoliko budete koristili tramvaj kao Vaš način prijevoza, stizat ćete na svoje odredište prije nego što biste to učinili sopstvenim vozilom u najvećim špicama – zaključili su iz Direkcije.
Gužve u glavnom gradu česta su pojava, posebno u jutarnjim i poslijepodnevnim satima. Međutim, ono što predstavlja najveći problem jeste nepostojanje zelenog vala na nekoliko raskrsnica, pa tako vožnja od Ilidže do Baščaršije traje i više od sata.
Redakciji „Dnevnog avaza“ javili su se građani koji se žale kako nema zelenog vala kroz grad te semafori u pojedinim dijelovima grada ne rade. Tragom te informacije kontaktirali smo Direkciju za puteve KS.
Građevinski radovi
Iz Direkcije za puteve KS kazali su za „Avaz“ kako nisu detektirane bilo kakve anomalije – nedostaci u radu svjetlosne saobraćajne signalizacije i zelenog vala.
– Ono što je trenutno i što je uvijek bio problem jeste nepostojanje zelenog vala na nekoliko glavnih raskrsnica, stoga se na istim uvijek nakupljaju vozila. Druga stvar jeste što se trenutno u gradu na dosta različitih lokacija izvode građevinski radovi na saobraćajnicama, što isto uvjetuje nakupljanje vozila i prebacivanje vozila na druge saobraćajnice koje nemaju dovoljan kapacitet za takav broj vozila – kazali su nam iz Direkcije za puteve KS.
Istakli su kako ekipe za održavanje signalizacije svakodnevno otklanjanju kvarove koji se pojave – trenutno mijenjaju pregorjele sijalice koje su detektirane da su neispravne.
Problem gužvi
Iz Direkcije naglašavaju da je trenutno u toku početna faza uspostave Adaptivnog upravljanja semaforskim sistemom.
Ovaj projekt bi značajno trebao da riješi problem s kojim se sreću svi građani glavnog grada BiH koji putuju u jutarnjim i popodnevnim satima svojim automobilima ili javnim prijevozom.
– Uskoro će se započeti s radovima na raskrsnicama, tj. instalacijom nove opreme. Sistem će nakon cjelokupne implementacije pružiti 24h nadzor saobraćaja iz centra za upravljanje, automatsko podešavanje zelenog vala u zavisnosti od broja vozila te mogućnost raznih intervencija u cilju postizanja bolje protočnosti u saobraćaju – ističu iz Direkcije za puteve.
Prednost tramvajima
Vrijednost ovog projekta je procijenjena na sedam miliona eura, a protočnost vozila na dionici od grada do Ilidže ubrzat će se za 30 posto. Ostaje nam da vidimo kada će to Sarajevo dobiti ovaj sistem čiji je tender raspisan još prije dvije godine.
– Ono što će biti glavni benefit ovog sistema jeste davanje prioriteta tramvajima, pa ukoliko budete koristili tramvaj kao Vaš način prijevoza, stizat ćete na svoje odredište prije nego što biste to učinili sopstvenim vozilom u najvećim špicama – zaključili su iz Direkcije.