Maj 2024. godine donio je jednu od najuzbudljivijih modnih saradnji godine: legendarni David Beckham postao je dizajner za prestižni brend Hugo Boss. Ova višegodišnja, globalna saradnja uključuje dizajniranje kolekcija za muški segment brenda Boss, gdje će Beckham kroz godine donositi svoj prepoznatljiv stil u kombinaciji s klasičnim Boss dizajnom.
Nedavno smo imali priliku vidjeti prve plodove ove saradnje. Beckham je postao zaštitno lice nove Boss One Underwear kampanje, a fotografije za ovu kampanju snimili su renomirani Mert & Marcus. Fotografije nas vode u privatni svijet nogometne legende, gdje David pokazuje svoj opušteni stil života u vlastitom stanu u New Yorku. Nakon što parkira svoj sportski automobil, Beckham ulazi u svoj apartman, a jedino što nosi su slavne Boss bokserice. U njima se opušta igrajući bilijar, ležeći na kauču ili gledajući televiziju, sve dok ga posmatraju susjedi. U pozadini se čuje kultni hit Phila Collinsa “In the Air Tonight”, što cijeloj sceni daje savršenu vibru.
View this post on Instagram
David Beckham, koji je tokom svoje karijere stekao status globalne ikone, istaknuo je kako je prvobitno mislio da je njegovom modelingu u donjem vešu došao kraj. No, nakon što je čuo plan tima iz Hugoa Bossa i upoznao se s kreativnim idejama svojih prijatelja, fotografa Merta & Marcusa, jednostavno nije mogao odoljeti: “Jednom sam rekao da je došao kraj mom modelingu u donjem vešu, ali kada je Boss ekipa sa mnom podijelila njihove ambicije za kolekciju i dovela moje dobre prijatelje Merta i Marcusa da snime kampanju s njihovim briljantnim kreativnim idejama, stvarno ih nisam mogao odbiti.”
I sretni smo što nije odustao. Beckham, koji je postao ikona stila, izgleda bolje nego ikad, stvarajući dojam da je zaista stario poput vina. Iako je poznat po svojim nogometnim uspjesima, njegov modni utjecaj danas je jednako snažan, a ova kampanja samo potvrđuje njegov status u svijetu mode.
Nova Boss One kolekcija donosi muški donji veš visoke kvalitete, izrađen od pamuka i elastina. Kolekcija je već dostupna za prodaju na službenoj web stranici Hugo Bossa, a od danas će biti dostupna i za kupovinu. Prvo službeno lansiranje kolekcije dogodilo se 30. januara u Londonu, na ekskluzivnom događaju u umjetničkom centru Lightroom na Kings Crossu. Posjetitelji su uživali u muzičkim hitovima Marka Ronsona i Honey Dijon, uz osvježavajuće Golden Martinije koje su pripremali barmeni na licu mjesta.
No, to nije sve – za sve fanove ove kolekcije, Boss će po prvi put ikad prodavati svoje proizvode u automatima širom Europe i SAD-a, dok će se širom svijeta otvoriti više od 100 pop-up trgovina posvećenih isključivo Boss One kolekciji. S ovom inovacijom, Boss nastavlja pomicanje granica kada je riječ o modnoj prodaji, donoseći svoje proizvode bliže kupcima na nove, uzbudljive načine.
Beckhamovo partnerstvo s Hugo Bossom nije samo još jedna modna saradnja – to je početak nove ere u svijetu muške mode, gdje se kvaliteta, elegancija i stil spajaju u savršenu harmoniju.
Nikad izazovnije: David Beckham u novoj kampanji za Hugo Boss Azra Magazin.