JYSK BiH bilježi rast prometa od 8% uz snižene cijene na više od 50% najprodavanijih proizvoda
U finansijskoj godini 2023/24. JYSK je na globalnom nivou ostvario značajan rast EBIT-a od 4,43 milijarde DKK (594 miliona EUR) i prometa od 41,4 milijarde DKK (5,6 milijardi EUR). U istom periodu EBIT JYSKa u Bosni i Hercegovini povećan je za 8,4% u odnosu na prošlu godinu, dok mu je promet porastao za 8%. Maloprodajni lanac dodatno je snizio cijene na više od 50% svojih najprodavanijih proizvoda, što je na globalnom nivou privuklo rekordnih 11,9 miliona novih kupaca.
Unatoč nesigurnosti i padu inflacije, potrošači su i dalje pažljivo birali gdje troše novac. JYSK je ostao njihov prvi izbor za proizvode za spavanje i uređenje doma, zahvaljujući kombinaciji kvalitete i konkurentnih cijena.
“Rezultati za ovu finansijsku godinu su iznimni. Zahvaljujući predanosti naših zaposlenika i njihovoj usmjerenosti na kupce, oborili smo rekorde u prometu i privukli milione novih kupaca. Ovo je jedna od naših najboljih godina”, izjavio je Rami Jensen, predsjednik i CEO JYSKa.
Ulaganja u širenje
U posljednjih godinu dana JYSK je otvorio 137 novih prodavnica u Europi i uložio u 489 projekata vezanih uz modernizaciju postojećih prodavnica, uključujući preseljenja, proširenja i nadogradnje prema najnovijem, inspirativnijem konceptu uređenja.
Kako bi zadovoljio rastuće potrebe kupaca, JYSK gradi i dva nova, savremena distribucijska centra u Holandiji i Španiji.
Ambiciozni ciljevi održivosti
U skladu s Pariškim sporazumom, JYSK je postavio jasne ciljeve za smanjenje emisija gasova sa efektom staklene bašte. Do 2032. planira smanjiti emisije u vlastitim operacijama za 50,4% te osigurati da 72,5% dobavljača postavi svoje ciljeve i dobije odobrenje za njih od strane Science Based Tartgets inicijative do kraja 2028. finansijske godine.
“Održivost je ključni dio našeg poslovanja. Želimo smanjiti utjecaj na okoliš i omogućiti našim kupcima održive proizvode po pristupačnim cijenama”, rekao je Jensen.
Planovi za budućnost
JYSK planira daljnje širenje, uključujući otvaranje svojih prvih prodavnica izvan Europe, u Maroku tokom proljeća 2025. Trenutna strategija završava u idućoj finansijskoj godini, a pripreme za novu, ambicioznu strategiju već su u toku.
“Neizvjesnost u maloprodaji postala je uobičajena. Naša snaga leži u prilagodljivosti i dugoročnom planiranju, što nam omogućava kontinuirani rast”, zaključio je Jensen.
Briga za tim kao ključ uspjeha JYSKa u Bosni i Hercegovini
Posvećenost zaposlenicima ostaje u središtu JYSKovih vrijednosti, jer zadovoljstvo tima i kvalitetni radni uslovi temelj su za uspjeh. U finansijskoj godini 2023/24. JYSK BiH povećao je plate svojim zaposlenima u prodavnicama za više od 23% i jednako tako isplatio bonuse u ukupnom iznosu većem od 500.000 KM. Uz to, kontinuirano radi na profesionalnom razvoju i edukaciji zaposlenika.
Kako bi posebno istaknuli važnost i potrebu ravnoteže privatnog i poslovnog života, krajem prošle finansijske godine pokrenut je projekt Wellbeing – JYSK Life Club, kroz koji kompanija zaposlenicima pruža podršku za fizičko i mentalno zdravlje.
„Edukacije i aktivnosti u sklopu ovog programa dodatno motiviraju tim te stvaraju pozitivnu i angažiranu radnu atmosferu, jer želimo da se svaki član našeg tima osjeća osnaženo, cijenjeno i motivirano“, izjavila je Vesna Kukić Lončarić, Country director za JYSK Slovenija, Hrvatska, BiH i Srbija i zaključila: „S ulaskom u 2025. godinu, ostajemo predani ciljevima koji nas čine konkurentnima, odgovornima i prilagodljivima.“
JYSK na bosanskohercegovačkom tržištu, uz preuređenja postojećih prostora koji čine mrežu od 31 prodavnice, vidi izvanredne prilike za daljnji razvoj kako bi svojim kupcima bio još dostupniji.
![](https://033.ba/wp-content/uploads/2024/12/Rekordni-rast-i-povoljnije-cijene-JYSK-slavi-uspjesnu-poslovnu-godinu.jpg)
Ključni rezultati za JYSK 2023/24.:
- EBIT porastao za 12%, dosegnuvši 594 miliona EUR.
- Promet povećan za 7,6%, na 5,6 milijardi EUR.
Ključni rezultati za JYSK BiH 2023/24.:
Promet povećan za 8%, na 86,22 miliona KM (44,1 miliona EUR).
EBIT porastao za 8,4%, dosegnuvši 16,82 miliona KM (8,6 miliona EUR).