back to top

Zadovoljni i angažirani zaposlenici su najbolji ambasadori kompanija – Poslovne novine

U današnjem modernom svijetu poslovanja, jedan od ključnih faktora uspjeha za kompanije je njihova sposobnost da se istaknu i diferenciraju od konkurencije. Tržišta su sve konkurentnija, kompanije su prisiljene inovirati i prilagođavati se brzim promjenama kako bi ostale relevantne, stoga, učinkovito razlikovanje od drugih postaje ključna strategija za privlačenje i zadržavanje kako klijenata, tako i zaposlenika.

To podrazumijeva veći fokus na diferencijaciju proizvoda i usluga, kreiranje autentične brand osobnosti, organizacione kulture, težnju ka održivosti i društvenoj odgovornosti, kao i pružanje izuzetnog korisničkog iskustva.

Jedan od načina kako kompanije postižu ove ciljeve jeste putem Employee Ambassador Programa, sve popularnije inicijative koja podržava zaposlenike da postanu glasnogovornici i ambasadori svoje kompanije.

Employee Ambassador Program sve više se koristi u modernim organizacijama i u BiH, a s ciljem kako bi se osnažili i motivirali zaposlenici da budu aktivni promotori kompanije unutar i izvan radnog okruženja. Ovaj program ima za cilj stvaranje tima internih ambasadora koji su strastveni, angažirani i dobro informirani o vrijednostima, misiji i ciljevima kompanije, te ih aktivno promoviraju putem različitih kanala komunikacije.

Zadovoljni i angažirani zaposlenici su najbolji ambasadori kompanija - Poslovne novine

Jedan takav primjer pronašli smo u kompaniji Payten d.o.o. u Sarajevu koji su sa zadovoljstvom podijelili uzbudljive vijesti o novom Employee Ambassador Programu koji su pokrenuli u svom kolektivu. Ovaj program predstavlja priliku za odabrane ambasadore da budu nosioci njihovih temeljnih vrijednosti, a to su: integritet, poštovanje i kredibilitet.

Payten ambasadori su zapravo ključni lideri u očuvanju i širenju pozitivne radne atmosfere koja ih čini izuzetnim timom. Odabrani su zbog svoje predanosti, integriteta i entuzijazma za unapređenje radne zajednice i njihova uloga u kompaniji bit će od iznimne važnosti, budući da će da vode svojim primjerom i potiču na suradnju, timski rad i kontinuirani razvoj.

Upoznali smo i prvu Payten ambasadoricu Amru Ponjavić.

Amra je ujedno i predstavnica temeljne vrijednosti integritet koju njeguje kompanija Payten d.o.o., a u razgovoru nam je otkrila više o svakodnevnoj motivaciji, aktivnostima na kojima je angažirana i koje je ispunjavaju van radnog vremena, muzici koja je pokreće i mudrostima kojima se vodi kroz poslovni i privatni život.

Amra posjeduje više od trideset godina radnog iskustva u lokalnim i međunarodnim kompanijama koje opslužuju klijente u komunalnim organizacijama, obrazovanju, industriji medicinskih uređaja, telekomunikacijama i finansijskim institucijama. Sedamnaest godina je na raznim menadžerskim pozicijama, od toga devet godina odgovorna za aktivnosti tima za drugu liniju podrške u Paytenu BH.

Diplomirala je na Elektrotehničkom fakultetu u Sarajevu, odsjek Automatike i elektronike, dok je MBA je završila u Illinois Institute of Technology u Čikagu. Doživotni je član počasnog međunarodnog poslovnog udruženja Beta Gamma Sigma.

Šta Amru čini motiviranom i odakle zapravo dolazi ta motivacija?

Carpe diem – svako jutro pogledam u novi dan i promislim kako ga provesti dobro i korisno za sebe i druge. Svaki novi dan je poklon, a na poklonu trebamo biti zahvalni i ne uzimati ga zdravo za gotovo. Svaki novi dan je šansa za novi početak. I to je ono što me motiviše. Motiviše me lični napredak, kao i uspjesi mojih kolega, moga tima i firme, koji neizostavno dolaze nakon učenja i kontinuiranog rada. Motiviše me „donkihotovskaupornost i uspjesi naših savremenika koji žive i rade u zapostavljenim profesijama iz oblasti kulture, novinarstva, književnosti, obrazovanja. Kada svi svoj poziv živimo najbolje što možemo, pravimo razliku.

Ogromnu ljubav gajite prema volonterskom radu. Recite nam više o tom Vašem angažmanu?

Šest godina kontinuirano radim sa štićenicima SOS sela”. Radimo zadaće, čitamo lektire. Nekada su rezultati vidljivi, a nekada ne. Na kraju, važno je barem malo doprinijeti njihovom odgoju i obrazovanju, ljubavi prema knjizi. Djeca trebaju uzore. Kada smo u blizini djece, bilo da su to naša vlastita djeca ili iz komšiluka, trebamo se sjetiti da smo za njih primjeri ponašanja, i preuzeti odgovornost za svoju (ne)aktivnost i vrijednosti koje prenosimo. Djeca, a i druge osjetljive kategorije trebaju znati da nisu sami. Ulaganjem sebe za dobrobit drugih učimo o sebi i drugima, doprinosimo sveopštem dobru, jer svi pojedinačno smo dijelovi Univerzuma i, ma kako beznačajno sebi izgledali, svojom ustrajnošću utičemo na Cjelinu.

zadovoljni i angažirani zaposlenici su najbolji ambasadori kompanija - poslovne novine
Zadovoljni i angažirani zaposlenici su najbolji ambasadori kompanija - Poslovne novine

Amrina pjesma s porukom, kao inspiracija?

To je zasigurno pjesma “Hvala” od Maye Sar.

… Pomirit’ ću ljude kad pomirim se, promijenit’ ću svijet, kad promijenim se, upoznat’ ću mir, kad ogolim se, za dobro i loše kad zahvalim se! Hvala …

Poslušajte je više puta na dan.

Za sam kraj razgovora, otkrijte nam jednu mudrost kojom se vodite kroz posao i život općenito?

Izdvojila bih mudrost kineskog filozofa Konfučija: „Nije bitno koliko se sporo krećeš sve dok ne staješ.

poslovnenovine.ba

DRUGI UPRAVO ČITAJU

spot_img

Možda vas zanima