Kada je Nike u četvrtak saopćio da se John Donahoe povlači sa pozicije glavnog izvršnog direktora, njegov odlazak je pružio važnu lekciju korporativnim odborima: Fokusirajte se na osnovnu svrhu poslovanja kompanije prilikom traženja novog izvršnog direktora.
Kada je preuzeo liderstvo u Nikeu početkom 2020. godine, Donahoe je doveden kao bivši konsultant iz Bain-a i bivši izvršni direktor eBaya, sa statusom zvijezde Silicijumske doline. Nedostajalo mu je duboko poznavanje industrije patika i kulture sportske opreme, te iskustvo u maloprodaji, što je dovelo do problema.
Umjesto toga, Nike je izabrao direktora koji je fokus stavio na smanjenje troškova, a to je samo pogoršalo situaciju unutar kompanije. Donahoeova zamjena će biti Eliott Hil, dugogodišnji veteran kompanije koji je već ranije radio kao predsjednik za potrošače i tržište. Početak Hillovog mandata, koji je zakazan za 14. oktobar, simbolizira povratak u stabilnost kompanije.
Donahoe se suočio sa izazovima uzrokovanim pandemijom COVID-a, ali je njegovo tehničko znanje pomoglo Nikeu da se nosi sa porastom e-trgovine. Međutim, greške u strategiji su se počele gomilati, što je dovelo do Donahoeovog povlačenja sa pozicije izvršnog direktora.
Donahoeov fokus na smanjenje troškova je prouzrokovao probleme unutar kompanije, a njegove greške su doprinijele lošoj prodaji i gubitku tržišnog udjela. Sa novim liderom kao što je Hil, Nike se nada povratku na pravi put i oporavku od nedavnih izazova.
Izvor: ( investitor.me / 033.ba )